Oh, you mighty red paint!

Red everywhere.
Som sanne säger
- don't worry, it's not my blood!

Jag tror att jag är röd överallt
och sanne är nog röd lite mer än så.
and now, for the fourth time today
we have COFFEE BREAK.

Idag har vi ätit korv och potatis
och druckit kaffe
och käkat frukost
och målat.


Sen har vi skrattat åt en döv kvinna med kleptomani
hon snodde nog allt hon kunde komma åt.
Alla kakor, allt toapapper och allt sånt :P

poor little hag..





Yes, I am gay
and in love.
Jag ska beställa henne och kläderna
Men mest troligt blir det nog bara kläderna som kommer fram.
Men whatever. Jag vill ha dom :D
kärlek <3





and now.. Måla lite mer.
Längtar till lönen.
Beställa dyyyyyra kläder och underkläder och allt sånt underbart som jag tycker jätte mycket om.
DYRT DYRT DYRT DYRT
ge mig pengar.
Kära far..
Tack!
Puss
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0