Tisdags tankar

I morse fick jag ett sms om "den perfekta killen"
att den killen som säger älskling istället för sexy,
den som stannar uppe och ser när du sover
pussar dig på pannan
Den som vill visa upp en när man är nyvaken med rufsigt hår och utan smink
Han som tar ens hand när man är bland folk
och säger hur lycklig han är över att man är hans.
Han som säger till sina vänner att man är "den rätta"

Allt det där har jag,
och jag måste nog ha en av de mest underbara killarna i världen.
Han är helt otrolig
och det är sjukt vad jag älskar honom.

Han är så mycket mer än det också
han är allt man kan önska sig :)


Måste bara berätta någonting sött från igår.
Vi låg och kollade på tv, så låg jag med huvudet mot hans bröstkorg och han hade handen för mitt andra öra
så säger han
- Nu hör du dig själv!
- Ja eller vadå? Klart jag gör, eller vad menar du?
- Men du är ju mitt hjärta.

Jag tror
eller nej.
Jag vet att jag har jäkla tur.



Så screw you guys, det är inte mitt fel att jag har både en skitsnygg och underbar pojkvän :)






Sen återkommande till en vän till mig
som jag tycker så jävla synd om
för första gången under många år
så tycker jag så otroligt synd
sjukt synd
konstigt synd.
Jag brukar inte tycka synd om folk, och detta är en person som man inte kan tycka synd om
Men jag antar att jag känner människan för bra, och för bra känns inte bra.
Fast jag antar att det är så äkta vänskap ska vara.
Man bryr sig om varandra när det väl är någonting..
pip är ändock så jäkla vettig, och pip förtjänar så mycket bättre och jag är faktiskt rent ut sagt orolig för pip.
Pip är den bästa vän man kan ha.


Nå, det blir bättre så småningom.
Jag och älskling skulle åka och hälsa på farmor och farfar idag
och sova där någon natt.
Tror han blev lite besviken på mig nu när jag sa att jag inte orkar.
Men jag älskar honom ändå

och jag har ingenting vettigt att skriva, så nu lägger jag ner


over and out


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Oh no!! Det var den sötaste kommentare jag någonsin hört och då har jag ändå levt sex år längre än dig! :D (det närmaste jag kommit är att jag har flugskit på min näsa, hahahaha)

2009-07-09 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0