Slut chipsat..!

Jag har ju pratat här ett bra tag på att göra någonting vettigt med mitt liv,
istället för att bara såsa runt och ta det otroligt äckligt lugnt.
Nå, jag tror jag har startat min nya era nu och det känns bra.

Har varit hos farmor och farfar igår och idag, och jag måste då erkänna att jag höll på att få panik och började faktiskt gråta i morse när ingenting gick min väg och allt var bajs och jag kände mig extremt fast i den där hålan.
Men jag samlade ihop mig själv och andades och insåg tillslut att det är riktigt skönt att vara där, även om det är massa ungar överallt och hundar och skrikande människor.
Ville faktiskt inte ta mig därifrån, så jag beslutade mig för att åka tillbaka imorgon så jag kan få en god natts sömn inatt.
(natten till idag sov jag omkring 4-5 timmar)

Har också suttit och totalnött det super nya tvspelet SUPER NINTENDO!
Sjukt roligt, och andreas är ju då så otroligt jäkla kass på det.
Klarade åtminstone ut Lejonkungen för första gången i mitt liv, och jag måste då erkänna att jag är rätt stolt ändå..

Tillslut tog jag tag i mig själv, socialade med familjen, hoppade i duschen och pluggade matte.
Vilket jag ska spendera min tid på ikväll också för att få någonting bortgjort.
Har också satt upp ett nytt mål för mig själv angående denna kropps situation.
Blev nämligen så less på att jag såg gravid ut i morse på grund av en uppsvälld mage som verkligen hade ont.
Så, ska ta tag i det också så fort som möjligt.

Men nu ska jag tillbaka ner i mattens värld så jag får bortgjort den där jäkla matte B innan sommaren är slut.




Jag saknar min jullan förresten.
Och syster!
Systrar.
Och mamma..

Jo, och malin, du ska då bara veta att den där kommentaren var lindrig jämnfört med vad jag hört av han förr;)


Over and out folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0