Mina jag

Hej, vi heter doris, men du kan kalla oss för jossan.

Jag har kommit fram till att jag har en minimal personlighets klyvning,
som tyvär klyver mina tankar och åsikter itu.

Den stör mig, och vi har döpt henne till doris.


doris is the devil side of me.

Alltså, jag tror att mitt hat från "barndomen" har börjat påverka mig nu
eftersom att jag alltid var så söt och oskuldsfull när jag var yngre


hur som helst har jag kommit fram till att allt är så jävla perfekt just nu
och jag vill allt annat förutom det.
Jag hatar perfektion
och du är inget annat än perfekt.
Kanske därför folk tröttnade på mig förr,
för att jag var kul och jaga,
men ingen vill ha någon som är helt perfekt.
(jag perfektionssträvade förr, och försökte på alla sätt och vis vara så perfekt som möjligt. Snäll, gullig, oberoende osv osv)
Eller ja, man söker ju alltid efter den perfekta
men sen när man väl har de,
så blir man lätt uttråkad.

Och nu försöker jag göra allt förutom att vara perfekt.
Jag är less på att alltid vara perfekt.
Jag är less på perfektion.
Ingenting som är perfekt är roligt.


Nu sitter jag på grillen med julia och emilja.
Har städat smått och socialat i alldeles för många timmar.
Tiden har verkligen flygit iväg, och kul har det varit:)
Jag är glad över att jag har min gullan.

Ska hämta hunden och pysa till kim en sväng hade jag planer på.
Thats all for today


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0