Luleå

Jaha, och då var man tillbaka i denna håla igen alltså.
Eller det är väl ingen håla, var rätt mysigt att svänga in på universitetsområdet såhär på kvällstid och veta att nu är man tillbaka på sitt kära porsön igen. Skönt att vara här under sommarkvällarna.

Imorgon fyller lillasyster år.
Hemskt mycket med barn och jag kommer få panik.
Men det gör nog ingenting för jag har jullan med mig, så vi ska nog klara oss igenom det här tillsammans.


Ajo, var väl bara det jag hade och säga i dagsläget.
Ska pysa i säng så man orkar sig upp där vid halv 9 tiden så man kan sjunga för syster -_-

Gratulerar alltså.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kom hem gumms. Jag BEHÖVER dig på min balkong!!!!

2009-07-16 @ 01:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0