LOL LOL LOL Once in a life time

once in a life time alltså!
Alla mail som kommer är inte skräppost.
Jag har nämligen precis vunnit en kryssning för 2 till 4 personer i 4 dagaröstersjön:D
Syster...
Pallra dig hem, vi ska på kryssning :D

ALDRIG I HELA MITT LIV JAG FÖRVÄNTADE MIG DET!


Once in a lifetime..


Satans i helvetes helvete.
Man har nog rätt tur ibland xD




Hej Josefin!
 
Nu får du en helt gratis kryssning! Det enda du behöver göra är
att delta i en enkel undersökning.
 
Som tack får du också en valfri pocketbok, perfekt strandläsning.
 

osv....
 

Kommentarer
Postat av: marie

hejsan, vad gör du?

2009-07-08 @ 05:09:48
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis, du är en av finalisterna i veckans blogg! Nu är det upp till dig att få dina läsare att rösta på dig under finalist inlägget. Mer info finns att läsa inne hos mig. Lycka till nu. kram Anna

2009-07-08 @ 12:42:37
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0