Helgen

Helgen har varit mycket konstig på många sätt och vis måste jag då säga.
Vet inte riktigt vart man ska börja, eller vad man ska säga.

Kan börja med att säga att jag och Andreas idag blev tillsammans för ett halvår sedan,
om man nu inte räknar dessa uppbrott.
Men sånt skiter man i,
och jag funderar faktiskt på hur jag ens kunnat tveka en sekund på någon som är så underbar.
Visst, han kan gå mig på nerverna en hel del ibland.
Men ibland så förstår jag honom också
och jag kan ju inte påstå att jag är så perfekt jag heller :)
Han är hur som helst mitt hjärta.


Gulle...


Ja, fredagen då.
Ingenting hände destomer tror jag, förutom att jag träffade folk och typ träffade folk.
Och träffade mer folk, och blev less.
Ja, och sen lördagen.
Jag var med tjejorna, var på äckligt humör och det blev inte bättre.
Sen knata jag till malmen, träffade denna underbara andreas, blev som nyförälskad och sen gick jag typ hem.
Eller först gick jag till johanna, sen gick jag hem.
Ja, helgen har väl annars varit trevlig.
Bara det att jag alltid tänker alldeles för mycket på allting så jag blir ofta lite less på att folk beter sig som idioter.


Så helgens funderingar alltså..

Vänskap är överskattat.
Otroligt överskattat.

För man behöver ju som inte så många
och man behöver inte se upp till folk
eller berätta saker åt folk
eller umgås med folk
så länge dom inte gör en glad.

Whats the point of spending time with people who hurts you?


Eller folk som tar all din livskraft
tar upp all din tid
och beter sig som plåster.


Man blir bara less tillslut och så sitter man där, stressad som fan
och känner bara att allt man vill är att försvinna.

Ja gott folk, jag har funderat på detta sen i fredags.
Så jag tror INTE att jag kommer höra av mig till någon alls den närmsta veckan
och bara umgås med andreas.
För jag känner bara att det är så pass mycket som tar så mycket tid
hela tiden
och då känns det som att jag måste springa mellan vännerna
och inte alls hinner få nån kvalitetstid överhuvudtaget med någon av dom
och då får jag dåligt samvete
samt att jag blir helt stressad och jävligt och bara känner mig bajs.


Man måste får vara själv ibland och få slappna av.
Annars blir livet för hektiskt!


Idioter då,
jag har saker att säga om folk som inte tänker sig för alls faktiskt.
Massor med folk, som inte verkar vara så smarta.
Kaxiga människor, dryga människor, absolut sjukt irriterande människor, folk som ljuger en rakt upp i ansiktet.
Im so sick of em..
Jag menar, vad är meningen med att bete sig dåligt mot någon som aldrigt betett sig illa mot en själv?
Eller folk som försöker stå över andra, tror att dom är så mycket bättre.
Ja jag vet att jag många gånger skrivit att jag är bättre än andra,
men känn ironin gott folk..

Man kan aldrig vara bättre än någon annan när det gäller personlighet.
Det blir vad man gör det till.
vill du bete dig som ett arsel så gör du det, men man kan alltid ändra på sig.
Och sen kommer dom som tror, att dom står över alla andra, att dom är så pass mycket bättre,
och man blir bara irriterad, på hur dom kollar, på hur dom pratar och hur dom tror att dom är någonting.

Nja, helgen har varit mycket fundersam.
och jag har insett att man ska se upp till
och beundra dom
som gör rätt
och ibland har man svårt för att se vad som är rätt och fel
ibland har man svårt för att inte dras till dom som gör fel
ibland gör man fel själv.
Men folk som själv väljer att göra fel
folk som gör fel med mening.
Whats the point people?
Ni är bara tragiska, osäkra och har väldigt oattraktiva personligheter.
Ni har ingen utstrålning när man inser hur ni är
och vem ni är.



Och bruden där som springer runt och är konstant otrogen..
Fan erkänn det för dig själv och din pojkvän innan jag gör det åt dig-_-
Den andra bruden som leker med killarnas känslor,
get real,
det har då jag gjort
och du borde växa upp du med,
det är på tiden.


Ja, sen har jag varit med cissila och emil i helgen :)
Underbart sällskap alltså.
Lovar och svär att jag är i luleå inom två veckor iaf :)
Då umgås!




Och nu är jag så less på detta hära,
jag måste vara ärlig mot någon,
jag måste vara med min älskling
och jag måste sova.



Over and out folks



Kommentarer
Postat av: Elina

We'll i told you och du bara skrattade åt mig :p

2009-07-06 @ 11:41:52
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0