Btw

Två korta saker till..
Andreas träffade nån från kiruna här i helgen i fyllan och villan som visste vem jag var?!
Och denna/dessa personer kände igen honom för att jag haft bild på honom nånstans mest troligt.
Nå hur som helst, dom visste att vi varit tillsammans, undrade hur det var mellan oss nu(eftersom att bilderna försvunnit) och tyckte att vi passade bra ihop ^^
det var jävla sött, och det tyckte vi om tror jag.
Vem var du/ni ?:P


För det andra.

Jag har köpt 14 par sockar, en börs, en tröja till syrran, en tröja till mig själv samt piercing tjafs.
Vettefan om jag köpt nå mer, men jag är jäkla jävla nöjd .


Sweet.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill du vara med och tävla i veckans blogg? Kom då in till mig och anmäl dig under tävlingsinlägget! Kram Anna

2009-07-06 @ 02:53:50
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0